Publicat de: RedEyed | 1.octombrie.2007

„Ai avut dreptate”

Noua adresa a blogului este http://www.sentimentecolorate.com/

„Ai avut dreptate, Klin!” este una din propozitiile care ma simt bine sa o aud, care, de fapt, recunosc, imi place la nebunie sa o aud…si se pare ca o aud din ce in ce mai des in ultimul timp…Nu vreau sa zic ca e un lucru bun sau ceva, dar… Ma gandesc ca toata discutia a inceput cu o replica de genul…”Ce stii tu…n`ai decat 20 de ani”…Ma rog, ideea e ca in viata, unele lucruri nu sunt chiar asa cum crezi, chiar daca esti sigur de ele…

Hint: Tot ceea ce e scris pe blog la pers I e parerea personala a celui care a postat…asta ca sa nu mai apara discutii…”in opinia mea”…

Klin.

Noua adresa a blogului este http://www.sentimentecolorate.com/


Răspunsuri

  1. stf…ai luato si tu dupa dan dan !!!

  2. cu ce?

  3. Ba sa innebunesc…!!! unde sunt acele posturi in care se vb despre pagal … sau cel putin se facea referire sau vreo aluzie la pagal. Bine, ca si de aici pot face legatura foarte usor .. dar na 😦

  4. citez : <>

  5. si mie imi place sa mi se zica ca am avut dreptate!

  6. Unique…in viata…e bine sa fii subtil…adica e foarte bine, eu recomand si aplic lucrul asta:p

  7. poti fii subtil in limbaj dar nu pudic in gandire 😉 … mama ce vorba am scos 🙂

  8. asta e tactica mea vecine;)…

  9. mie imi place sa zic io ca am avut dreptate

    ps:salutari lui pagal bineinteles

  10. vreau si eu sa shtiu cine`l saluta pe pagal !!! avem fani noi ? 8->

  11. Alina iti spune ceva? Sis iti spune ceva? :p

  12. hihihi


Lasă un comentariu

Categorii